
|
Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik tel. 16 623 61 14, fax 16 623 61 25 e-mail: sekretariat@gminapruchnik.pl
|
Ewidencja ludności i dowody osobiste
|
|
|
 |
WYMELDOWANIE LUB ANULOWANIE ZAMELDOWANIA (WYMELDOWANIA) W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
|
 |
 |
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Urząd Miejski w Pruchniku
ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00, we wtorki w godz. 8.00-16.00.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
- Monika Kołodziej
parter pok. 10, tel. 16 623-61-40
|
|
 |

|
Sposób załatwienia sprawy
-
Urząd Miejski w Pruchniku przeprowadza postępowanie wyjaśniające na rozprawie, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, informacji z Krajowego Rejestru Karnego i oględzin w lokalu.
-
Załatwienie sprawy - wydanie decyzji administracyjnej.
|
|
 |
 |
Wymagane dokumenty
|
|
 |
 |
Opłata
|
|
 |
 |
Termin załatwienia sprawy
|
|
 |
 |
Tryb odwoławczy
-
Od decyzji służy stronom prawo złożenia odwołania do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem Burmistrza Pruchnika w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
-
Odwołanie składa się w Urzędzie Miejskim w Pruchniku.
-
Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.
|
|
 |
 |
Podstawa prawna
- art. 31 ust. 1 i 2, art. 35 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010 r., Nr. 217, poz. 1427),
- wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 27.05.2002 r. sygn. akt K. 20/01 (Dz. U. Nr 78, poz.716),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012.1282),
- ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013, poz.267).
|
|
 |
 |
Uwagi
|
|
 |
 |
Dokumenty do pobrania
|

|
|